Uanset om din virksomhed er stor eller lille, hersker der ingen tvivl om at data er en kilde til vigtig viden. Men data skal indsamles og kunne omsættes til brugbar information, for at det gavner virksomheden. Det er her, et CRM-system kommer ind i billedet. Et CRM-system som tager udgangspunkt i virksomhedens behov kan skabe stor værdi, da det styrker kunderelationer og optimerer forretningsprocesserne lige fra salgsstyring og serviceaftaler til kundeservice i en virksomhed.

Microsoft Dynamics 365 for Sales

Har virksomheden behov for et CRM-system, som er skalérbart og fremtidssikret, er Dynamics 365 for Sales et godt bud. Dynamics 365 for Sales er seneste skud på stammen fra Microsoft inden for CRM-systemer. CRM-systemet dækker således alt en virksomhed har behov for i forhold til at optimere salgsstyring, forbedre kundeservice og generelt holde styr på kundeinformationer.

Løsningen strømliner interne arbejdsprocesser, øger effektiviteten og styrker virksomheden på tværs af salg, marketing og serviceområderne. CRM-systemet kommer som standard med mange af de vigtigste funktioner og kan i takt virksomhedens vækst løbende udbygges.  
Fleksibilitet og mobilitet er nøgleord i Dynamics 365 for Sales, da det er muligt for virksomheden at tilgå samme data på tværs af afdelingen og enheder – når som helst og hvor som helst. Uanset hvilket device CRM-systemet tilgås fra får virksomheden samme brugervenlighed og funktionalitet.

Et CRM system giver gennemsigtighed og overskuelighed

Med et CRM system kan virksomheder nemt udtrække nøgletal, generere salgsrapporter og spotte trends. Samtidig kan det rigtige CRM-system minimere dobbeltarbejde og ressourcespild samt gøre det lettere for medarbejdere at overdrage opgaver og information. Virksomheden får derved et bedre indblik i sine kunder og er i stand til at imødekomme deres behov.

Med Dynamics 365 for Sales som CRM-system får du en værktøjskasse med funktioner, der kan sikre virksomheden komplet overblik over alle afdelinger - fra salg til kundeservice. Medarbejdere kan arbejde sammen i ét samlet system, uanset om den ene sidder i marketing, den anden i kundeservice eller en tredje afdeling. Den fleksible tilgang gør det nemt at tilpasse systemet løbende til virksomhedens størrelse og kapacitet, ligesom det forhindrer dobbeltarbejde ved overdragning af data, medarbejderne imellem. Det har aldrig været lettere at udtrække nøgletal til salgsrapporter, holde styr på virksomhedens kundesegmenter og forbedre kunderelationer.

CRM systemet kan både fungere som en cloud-løsning og lokalt på virksomhedens egne servere. Samtidig fungerer systemet på tværs af enheder og det er derfor muligt at tilgå samme system uanset om det er på kontoret eller via en tablet eller mobiltelefon på lageret, på kundebesøg eller derhjemme.

Salg

Komplet salgs- og købshistorik, kundesegmenter, mersalg og kunderelationer er blot enkelte af de værktøjer, der ligger i CRM-systemet Dynamics 365 for Sales.
Med CRM systemet bliver det let og hurtigt at danne sig et overblik over kunder og pleje relationerne hertil. Det bliver tilsvarende let at overskue historikken for køb og salg, hvorved kryds- og mersalg bliver lettere. Herudover giver et CRM-system salgsafdelingen et stærkt værktøj til at styre hele salgsprocessen – lige fra pipeline af potentielle eller igangværende kunder til kontraktunderskrivelse. Kort sagt, gør Dynamics 365 for Sales det lettere for virksomheden at planlægge og eksekvere en effektiv salgsstrategi. CRM-systemet gør det ligeledes muligt for marketing at segmentere og oprette målgrupper, koordinere kampagner og aktiviteter.

Kundeservice

Med Dynamics 365 CRM samles alle kundedata ét sted, som kan tilgås af alle relevante medarbejdere i virksomheden. Det gør det muligt at levere en personlig og effektiv service tilrettet det enkelte problem. Da kundedata og –historik er samlet, kan supporten gøres mere effektiv da information let kan trækkes ud af systemet. Medarbejderne får mulighed for at administrere sager hurtigt og effektivt med de rette svar, på tværs af afdelinger og med al tilgængelig relevant viden.

5 fordele ved Dynamics 365 for Sales

    ·         Fuldt integrerbar med virksomhedens øvrige systemer

       ·         Fleksibelt system, der kan bruges på tværs af mobile enheder uanset hvor og hvornår

       ·         Alle vitale kundedata samlet ét sted

       ·         Mulighed for at udtrække nøgletal, historik og rapporter

       ·         Fremtidssikret løsning med mulighed for at ligge i skyen

Dynamics 365 for Sales er en standardløsning, der kan tilpasses den enkelte virksomhed. CRM-løsningen indeholde en lang række funktioner fra start og kan i takt med virksomhedens vækst udvides løbende.

 

 

 

TOP